zondag 9 november 2008

Bij-de-hand of bij de voet?

Dat wij het mooiste, knapste en vooral ook handigste kind ter wereld hebben wisten we natuurlijk al lang. En ook het feit dat wij mensen van de apen afstammen is ons bekend (geloof me daar bestaan hele boeken over, over baby's vergelijken met apen, ik kan je zo de titel geven). Maar wat ons meisje vandaag toch weer bedacht had?

Ze zal wel gedacht hebben: "Als ik er met m'n handen niet bij kan, dan maar met m'n voeten." Dat werkt net zo goed!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ze is zo vreselijk slim, ons kleine buurmeisje.
Liefs, Sam & Marianne

Anoniem zei

Wat een knap kind hebben jullie toch!

Anoniem zei

Uhhh, ik pak regelmatig dingen met mijn voeten! Een familie-afwijking, want Jan heeft het ook!
Als ik een pen laat vallen, pak ik hem dus met mijn voet, veeeeeel makkelijker dan te bukken!
Maar een erg leuk filmpje!