donderdag 27 november 2008

Sinterklaas

Langzaam beginnen we steeds meer vast-voedsel te introduceren. Zo valt liga stap 2 meer in de smaak dan stap 1 (eerlijk is eerlijk, ik vond stap 1 ook niet te vreten, net een droog hondenkoekje... "wil pollie nog een koekie???").
En oke, ik ben meer van het verse eten, maar dat potje worteltjes van Olvarit stond ook maar weg te teren in de kast, en ja, die zoete drap smaakte mevrouw wel. Nou ja... tot ze 10 hapjes op had, toen vond ze het wel weer mooi geweest.

En ja... ik geef toe... ze is nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te klein voor het sinterklaas feest, snapt er nog niets van en gaat al helemaal geen liedje zingen voor een cadeautje in haar schoen, maar he, we konden toch niet achterblijven???
Eigenlijk weer puur eigenbelang, want nu Erik (nog steeds) grotendeel uitgeschakeld is, is zo'n zitje voor onder de douche/in bad ideaal als je dat hele was gebeuren met maar 1 paar handen moet doen! En daarom dus ook nu al uitgepakt en niet gewacht tot 5 december, want dan heb ik het niet meer nodig als nu.
En m'n laatste biecht van vandaag... I LOVE PYJAMA'S!!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat heeft dat lieve meisje onder haar oog, is ze nu al aan het vechten geweest.Ik vind die foto's van het eten prachtig, lekker vies, mooi.

Anoniem zei

Paste het in haar schoen?

Anoniem zei

Wat een super leuke pyjama