maandag 17 november 2008

Even kort

Even kort, maar ik heb de energie niet er een lang verhaal van te maken. Louise slaapt nog steeds voor geen meter, overdag 2x een half uurtje en dan heb je het wel gehad en ook 's nachts wordt ze nog altijd 2 tot 5x wakker. Je kunt begrijpen dat dat redelijk slopend is, gezien ze de helft van de keren ook nog écht honger schijnt te hebben en niet zomaar stil is.

Daarnaast heeft Erik gisteren met voetballen zijn schouder flink geblesseerd en die hangt nu in een mitella, met andere woorden... hij kan niets doen wat betreft Louise, want met zo'n kleintje heb je helaas je 2 armen hard nodig. Zoals je zult begrijpen komt de verzorging van Louise, de dieren en het huishouden nu vrijwel volledig op mijn schouders (hij doet hartstikke zijn best hoor, maar rust is rust he) en dus tijd te kort.

Ik kon jullie alleen deze foto niet ontnemen.

"Brocolli? Ze denken toch niet dat ik een STRUIK op ga eten???"

5 opmerkingen:

Luna zei

hihi ja hy blyft geweldig die foto ;-)
X T@M & Luna

Anoniem zei

Dat gezicht, joh, geweeeeeeldig

Anoniem zei

Buuf, als we iets voor je (jullie) kunnen doen geef even een gil en we zijn er (mits het in ons vermogen ligt natuurlijk).
Kus van ons.

Ans zei

Haha, ik zou dat ook niet zo afknabbelen hoor!

Anoniem zei

mijn buurjongetje van 10 spreekt nog over "bomen" als ze brocolli eten.