dinsdag 4 november 2008

Doop


Heer, ik kom tot U
Neem mijn hart, verander mij
Als ik U ontmoet vind ik rust bij U
Want, Heer, ik heb ontdekt
Dat als ik aan uw voeten ben
Trots en twijfel wijken
Voor de kracht van uw liefde

Houd mij vast, laat uw liefde stromen
Houd mij vast, heel dicht bij uw hart
Ik voel uw kracht
En stijg op als een arend
Dan zweef ik op de wind
Gedragen door uw Geest
En de kracht van uw liefde

Het was een práchtige doopdienst, ik kan niet anders zeggen. De vrienden en familie waren werkelijk van heinde en ver gekomen voor dat kleine half uurtje doop. Fijn om je zo omringd te weten.

Weet je dat de Vader je kent?
Weet je dat je van waarde bent?
Weet je dat je een parel bent
Een parel in Gods hand



Foto's met dank aan Francine, meer foto's zijn op haar site te vinden. www.stukjebijbeetje.com

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve foto's!

Hilde zei

Wat een prachtige foto's heeft Francine gemaakt. Het was ook een mooie doopdienst!

Anoniem zei

Wat een mooie foto´s zijn het geworden. Heel slim on één persoon te laten fotograferen. Het was een mooie bijeenkomst en wat was ze dapper hè die kleine? Het is gewoon een toppertje!

Anoniem zei

Die foto's zijn voor mij alleszeggend zo als Martien daar zegenend zijn handen op haar hoofdje legt.
Eén foto mis ik waar Louise de liturgie mee leest die Martien haar voorhoudt,prachtig moment staat in mijn geheugen geprint.