dinsdag 23 december 2008

Nu zijt wellekome

Om de dag weer te beginnen, het kerstliedje van vandaag: Nu zijt wellekome




Vandaag was Erik z'n eerstje verjaardag als 'papa' en Louise en ik hadden afgesproken dat ze voor zijn verjaardag dus "papa" zou zeggen (ze is al een paar weken hard aan het oefenen). Maar nee, Louise zou Louise natuurlijk niet zijn als ze me te kijk zette en dus hebben we hem maar een abbo op autoweek kado gegeven, wisten we in elk geval zeker dat het goed kwam.
Hieronder 2 foto-tjes van afgelopen week:

Is het zo niet net of Louise ziek was?

Maar nee, ik (mama dus) was ziek. Spugen, diaree, leuk, je kent het wel, geen aanrader... en door al het slechte eten en drinken liep niet alleen mijn voeding terug, maar werd ik ook zo wiebelig als de pest en dus vond ik het wel makkelijk Louise naast me op de bank te leggen toen ze moe was, in plaats van met haar de trap op te lopen. Moet een keertje kunnen nietwaar.

Ze heeft alleen haar hemd aan omdat ze net daarvoor banaan had gegeten en haar hele mouwen natuurlijk weer onder zaten (en nee, die vlekken krijg je er dus niet meer uit, grrr).

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ahhhhh, ben je al weer wat opgeknapt?
Louise ligt toch heerlijk zo?
Bananenvlekkken zijn rotvlekken, je kan het proberen met een schepje Vanish (ik kreeg er rode wijn mee uit mijn spiiksplinternieuwe shirt), ik heb wel eens gehoord dat het soms ook uitbijt, maar als het kledingstuk anders toch al verpest is, is het zeker de moeite van het proberen waard. Evt. heb ik het in huis, dus als je het eens wil proberen dan breng ik het wel langs (of je komt het halen, wat jij wil).

Anoniem zei

Wat een lieve foto's zeg!